onsdag 17 augusti 2011

Flexledig...

Jag fick en ledig dag idag, superskönt! Hade lite flextimmar att ta ut så jag passade på när vi ändå var så gott om folk på jobbet...

Jag och sambon (som också var ledig idag) har dock befunnit oss på sjukhuset ändå. Vi gick förbi Niclas avdelning där han tog blodprover på mig eftersom jag vill veta vad jag har för olika blodvärden, t.ex. kreatinin (njurfunktion), kalcium m.m. Kul att veta bara :) Sedan skulle Niclas till blodcentralen och ge blod och jag är numera också blodgivare om alla värden blir godkända! De tog blodprover på mig där med så idag har jag agerat nåldyna... Jag ville bli blodgivare för några år sedan men fick inte då (detta var vid en blodbuss, när jag bodde i Örebro) eftersom jag hade för otydliga vener... Men nu hade en bra ven kommit fram. ;)

Vi var på stan och fikade också. Jag köpte en latte för jag tänkte att jag skulle lära mig att dricka kaffe någongång. Smakade sådär...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar