söndag 11 september 2011

Söndag

Vilken otroligt trist söndag... Det kan ju bero på vädret men också pga att det idag är 10 år sedan världen förändrades då USA blev attackerade.

Har iallafall varit ute och sprungit 4 km nu på morgonen. Trots att det kändes tungt slog jag mitt personliga rekord idag, så det känns bra! Jag måste kämpa med det psykiska känner jag. Det är så lätt att skjuta upp det och så blir det inte av iallafall. Det är bara att ge sig ut, utan att tänka alltför mycket. Försöker också tänka att gör jag det nu så slipper jag göra det imorrn. :)

Just nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hit. Pappa ska hjälpa oss att skruva upp ett nytt duschmunstycke (bild kommer sen). I eftermiddag ska jag och Niclas till Niclas bror i Skuggarvet. Hans sambo fyller år idag så det blir lite kalas o fika.

Om några dagar får vi äntligen hem våra missar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar