fredag 3 augusti 2012

Kantareller

Häromdagen när jag var ute och red hittade vi kantareller! Så jag gjorde några kantarellmackor när jag kom hem från jobbet igår. Lyxigt värre och gud vad gott det var. Har lite kvar av dem som jag och Niclas ska äta ikväll :)

Nu till något helt annat. Jag kanske ska läsa en kurs i höst som jag sökte lite spontant nu i veckan. Det gick att söka i efterhand så nu håller jag tummarna att jag kommer in! Det är en 7,5 hp-kurs inom magnetisk resonanstomografi, avancerad nivå på distans i Örebro. Kommer jag in måste vi checka av så att det passar med mitt schema på jobbet också eftersom vi är lite dåligt med folk vissa veckor.. Men vi får se helt enkelt.

Förresten! Hade ju födelsedagskalas i tisdags. Oj vad mycket fint jag fick! Ska visa sen om jag kommer ihåg.

Tar en tur in mot centrum nu för att köpa vin tills i morgon då jag ska ut med Josefine. :) kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar