lördag 26 oktober 2013

Vilka är ni?

Vilka är ni som kikar in här? Lämna gärna ett fotspår, då blir jag glad! :)

Snart blir jag och Vincent hämtade av mina föräldrar, vi ska sova där i natt, äta god mat och mysa. Niclas ska roa sig med sina vänner i kväll så då passar vi på att fly från hemmet :) Mamma har erbjudit sig att ta hand om Vincent i natt då jag inte fått sova en hel natt sedan mars-april nån gång. Det tackar man inte nej till! :) min bror och hans fru ska också joina då det kommer bli en toppenkväll. 

I natt sov Vincent nästan 6 h utan att vakna! Dock väcktes jag av en katter som började spy o busa så jag kunde inte somna om :/ då hade jag bara sovit 3-4 h. Typiskt.

Ha en bra lördag!

8 kommentarer:

  1. Jag kikar in regelbundet! Men det har du nog förstått :)

    SvaraRadera
  2. Jag har börjat kika in här sen en tid efter att Marit visade mig hit :) så roligt att följa er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va kul Lina! :) Hoppas du o magen mår bra. Snart får vi ta en bebisdejt du, jag och Marit!

      Radera
  3. Jag kollar också in:)/ Camilla

    SvaraRadera
  4. Jag kollar också in här :)

    SvaraRadera