onsdag 26 februari 2014

Smärta

Går numera på tramadol (morfinliknande preparat) pga smärtan efter operationen i torsdags. Min bästa vän just nu. Blä för detta! Smärtan igår var outhärdlig att jag bara låg o grät. Försökte byta ställning när jag låg i soffan men inget hjälpte. Fick träffa läkare idag och hon trodde att det börjat svullna invändigt så att det trycker på nerver o stygn :(

Jag vill också gå ut och gå långpromenader, kunna laga mat o fixa i hemmet, och bära min son... Tur att jag har en narkossyrra till sambo som tar hand om både mig och Vincent <3 känns så bra att ha honom här hemma. 

När man mår bra vill man 1000 saker och när man är sjuk/har ont vill man bara en sak, att få må bra.

Ursäkta för en massa negativa inlägg just nu.. förhoppningsvis blir det mer glada inlägg sen när detta är över!

2 kommentarer:

  1. Lider med dig...tur att du har en fantastisk kille, hoppas nu att detta blir bra! Vet hur det är med önskningar, det viktigaste är att man mår bra, ändå drömmer man ständigt om allt möjligt materiellt i livet. MÅNGA KRAMAR!! / Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Camilla <3 Nu tror jag iaf att det börjar bli bättre! Kram till dig!

      Radera