torsdag 12 juni 2014

Torsdag

Snart har jag gjort första veckan på röntgen. Det har varit så kul att få träffa all personal och trevliga patienter! Minnet måste fräschas upp lite i vissa saker men mycket sitter kvar tack o lov. Vi håller även på med ett nytt schema som blev klart idag och det kommer bli mycket bättre än det vi haft tidigare. Fler lediga dagar på raken bl.a. 

Det är så underbart att komma hem till min lilla familj efter jobbet och se hur Vincent skiner upp när han ser mig. Han gör först ett litet pip-ljud när han ser mig o sen ler han mot mig. Vi köpte en ny bilbarnstol häromdagen så nu sitter han stadigt bak i bilen. :) det blev en blå britax max way, samma som lille Philip har.

I morgon är jag bjuden på födelsedags-/inflyttningsfest hos Lone, en ny kollega till mig som kommer från Norge. Får se om vi ger oss ut på stan sen.. det kommer väl krylla av studenter.

Trevlig helg fina ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar