söndag 3 augusti 2014

Augusti

Hej på er! Längesen jag skrev här nu. Ska skriva lite kortfattat... 

Vi har varit på Gotland i några dagar. Underbart har vi haft det! Firade min 30-årsdag där.

Flytten närmar sig. Bara några dagar kvar! I morgon ska vi börja rensa på vinden. För tillfället funderar jag mest på vad vi ska ha för tapeter i huset :) det är ju så roligt med inredning!

Vincent får fler och fler tänder. Har haft några jobbiga nätter med skrik och gråt och han är verkligen inte sig lik när han har så ont. 

Här kommer lite blandade bilder från de senaste veckorna. Bloggar från mobilen just nu och lägger upp fler bilder från kameran sen!

Mitt senaste projekt: En furufärgad soffa som jag målade vit och bytte tyg på. La upp bilden på en sida på Facebook och fick över 4,500 likes (!!!) 

Gotland



Lite grejer jag köpte på Gotland, bl.a. På Krysmyntagården. Köpte två fina skålar från Pip-studio i en annan butik.

Igår var vi i Stjärnsund och kikade på Nordman med min familj :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar