tisdag 18 oktober 2011

En vanlig tisdag

Idag är det en riktig trök-dag, med tanke på vädret. Men jag är glad ändå. Sitter inne och myser med katterna och lyssnar på julmusik. Jo, det är sant. För några år sen började jag lyssna på julmusik i september så jag är egentligen lite "sen" i år... Lyssnar just nu på Frank Sinatras julskiva "The Christmas Album". Jag gillar de gamla jullåtarna mer... Julkänslan börjar sakta komma :) Den första julklappen är dessutom införskaffad.

Om några timmar är det dags för nattjobb. Sedan är jag ledig tills på fredag. Niclas jobbade i natt så han ligger och sover. Min älskling. Vi trodde ju att jag skulle få reda på om jag fått fast jobb igår så han hade förberett med blommor och champagne när jag kom hem.. och jag fick ju inte tag på chefen så jag har inte hört något om det :/ Så vi har sparat champagnen. Gulligt av honom iaf...

Ha en trevlig tisdag kära vänner :)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar