fredag 13 april 2012

Fredagen den 13:e

God eftermiddag!
Sitter själv här hemma och har precis ätit en supergod wrap med rostbiff som jag tänkte lägga ut receptet på sen. RIKTIGT god var den!!

Niclas jobbar till 21.30 så jag är helt själv ikväll :( Tänkte låta maten smälta lite och sen löpträna, antingen på bandet eller ute... Har inte bestämt mig än.. Vore ju skönt att komma ut iofs även om vädret är skittrist! Träningen har gått bra hittills den här veckan förutom den där träningsvärken som ställde till det under två dagar.. Så igår blev det en långpromenad istället.

Förresten, vi hade en mäklare här i onsdags som värderade om vår lägenhet eftersom vi har renoverat en del. Skulle vi sälja vår lägenhet nu skulle utgångspriset ligga på 200 000 kr mer än det vi köpte den för för ett år sen så det var ju bra. Vi skulle inte gå på minus iaf :)

Ha en bra helg vänner! Själv ska jag jobba på söndag så det blir ingen lång helg för min del. Kram!

Nu: springa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar