lördag 28 april 2012

Lördag

Det blev en springtur i Stångtjärn igår, 6,20 km. Väldigt mycket upp och ner, riktigt drygt! Men har ändå inte så mycket träningsvärk idag. Fick med mig Nicke också, kul! Imorrn blir det Rostberg-Skuggarvet, en sträcka på 5,20 km. SKA ta personligt rekord tidsmässigt, eller försöka iaf :)

Igår bjöd vi mamma och pappa på mat på Trotzgatan 3, som tack för hjälpen med köket. Gud va gott det var! Idag blev det också restaurangmat, norsk fjordlax på Bishops. Svärföräldrarna bjöd alla deras barn och deras respektive, så gulligt av dem. Innan det var vi på Peter Carlsson och de blå grodorna på Dalateatern. Mycket bra.. så duktiga de är. Det var en julklapp från svärföräldrarna som vi fick nu i julas. Hur som helst har jag haft en mycket trevlig lördag! :)

Resten av kvällen spenderas med mina kattflickor då Niclas jobbar natt. Imorrn är det nattjobb även för mig så jag ska inte lägga mig än på ett tag...
Kram o hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar