onsdag 11 juli 2012

Onsdag

Godmorgon!
Idag har jag en oplanerad dag. Det skulle behövas städas här hemma så jag får väl sysselsätta mig med det. Sambon skulle egentligen jobbat ikväll och imorgon på dagen men han blev uppsatt på ett nattpass nu i natt istället. Bra byte där, då får vi vara hemma tillsammans lite mer :)

Solen "lyser" med sin frånvaro idag med... Denna vecka har bara bestått av regn :( Jag börjar faktiskt redan få lite höstkänslor tack vare detta, och iom att jag börjar jobba på måndag så börjar höstterminen för mig då. Men jag gillar hösten.. En mysig årstid :)
Dock är det ju långt dit än, vi är ju bara inne i mitten på juli...

Nu blir det en sen frulle bestående av mitt favoritte, gröt med linfrön och äppelmos och ett ägg.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar