tisdag 24 juli 2012

Trött

Dags att sova kanske? Jag och N slog på en film vid 22-tiden och det var ju dödsdömt för mig eftersom jag har varit uppe sen kl 6. Klarade hälften av filmen och känner nu hur linserna klibbat fast på ögonen... Är iaf ledig imorrn så då ska jag sova ut :)

Idag efter jobbet tog jag och chefen på mitt jobb en ridtur i skogen. Blev mycket klättring i skogen eftersom de inte blivit ridna så mkt... Bra för deras kondis! Det var läskigt med alla hala stenar och rötter på stigarna men det gick bra.

I lördags rensade vi gamla leksakslådor på vinden... Elin du skulle varit med.. Riktigt kul att se och vilka minnen det väcker fram! Som denna mjukiskanin och preggo-barbie... (dock utan bebis i magen, för den var borta).

Sovdags! Natti natt :)

1 kommentar:

  1. ååh Kanini!! haha eller hennes syster kanske. Min är betydligt mer sliten ;)

    SvaraRadera