måndag 25 mars 2013

Besök i Säter

Idag tog jag BYZen till Säter för att hälsa på svägerskan och lill-Emil. Niclas är hemma och tentapluggar nu så jag kände att jag ville ut på något :) Jag och Alex åt lunch på Stadshotellet där det serverades kokt torsk med äggsås och potatismos. Åt tills jag nästan började må illa för det var så gott. Sedan gick vi i några affärer och sedan hem till dem och fikade. Fick testa att köra deras Emmaljunga men nu börjar jag tvivla på färgen vi har tänkt... Kommer ha beslutssvårigheter när vi ska bestämma oss. ;) Här kommer lite bilder från idag. Älskar Emils min när han fått smaka på citron...

Nu ikväll blev det tacos här hemma. För första gången på väldigt länge tog vi tacobåtar istället för tortillas, man måste ju variera sig lite.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar