torsdag 21 mars 2013

Magen v 16

Ja, några jeans kan jag då inte ha längre. Snart åker nog jobbets gravid-byxor på också, de har en grymt stor resår som täcker hela magen och mudd nertill vid fotlederna :)

Vi har fortfarande inte fått någon kallelse till RUL men det ska nog vara fixat nu så jag har det till helgen eller måndag! Jag byter om med några barnmorskor (som utför just dessa rutinultraljud) i samma omklädningsrum så jag frågade en av dem idag och hon skulle kolla upp det. Hon tog mitt personnr och skulle skicka en kallelse om den inte redan var skickad eller lägga in den i mitt skåp. Så bra! Slapp jag ringa och kolla...

Jag har fått en "craving"! Alla bara skrattar när jag berättar att det är just det jag är sugen på... Kanske inte är det vanligaste begäret men... FALUKORV skulle jag kunna äta varje dag nuförtiden ;) ja ni såg väl inlägget längre ned då vi hade lagat falukorv i ugn... Har ätit det några gånger till efter det, hehe. Man är väl en Falu-tös...


3 kommentarer: