onsdag 1 maj 2013

Valborgsfirande i Öret

Nu är vi hemma efter valborgsfirandet i Örebro :) Jag och Niclas tog BYZen ner dit igår efter att jag slutat jobba. Vi kom fram till Jonas och Louise vid 19-tiden. Lite senare på kvällen var vi ut och käkade i stan och sedan gick vi och kikade på fyrverkerier vid slottet. Det small högt så jag blev lite orolig för bebisens hörsel där ett tag... Åkte sen hem till J och L och kollade på film som jag såklart somnade till, redan efter 5 min...

Idag var vi ut till Mariebergs köpcentrum och kikade lite samt åt lunch där med J och L. Skjutsade sedan hem dem och åkte till Camilla och Tommy för att träffa dem och deras lille pojk som bara är några dagar gammal.. helt underbart söt :) Efter det drog vi hemåt och nu är vi något trötta, både jag och Niclas.

Alldeles nyss fick Niclas känna den första sparken! Så fort jag lägger mig ner såhär på kvällen börjar den böka runt därinne. På dagarna känner jag knappt någonting, nån buff ibland bara. Magiskt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar