tisdag 10 september 2013

Imorgon är dagen...

...då du är beräknad att komma till oss, men som det känns nu kommer det dröja länge till. Så fort jag känner lite molvärk i ryggen eller magen hoppas jag att det är på g men sen slutar det... Är inte säker på att det är förvärkar för det kan lika gärna vara "vanlig" magont. Annars känner jag absolut ingenting.

Försöker sysselsätta mig på dagarna som ibland känns väldigt långa! Idag har jag tex bakat morotskaka i långpanna som blev väldigt god men ser förjävlig ut :) så det blir ingen bild på den :) Annars är det tvn som håller mig sällskap. Vågar inte gå ut och gå när Niclas är på jobbet utifall jag skulle börja må dåligt eller nåt. 

Bebisen verkar må bra iallafall. Rör sig som mest på eftermiddagarna och kvällarna, då är det disco i magen! Åh vad vi längtar tills vi får se honom. <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar