måndag 20 januari 2014

Måndag

Ursäkta för dåligt bloggande!

Då var det en ny vecka igen. Förra veckan hade vi fullt upp jag och Vincent :) tror vi var borta varje dag på antingen fika/lunch hos vänner och i torsdags var det föräldragruppsträff. I tisdags hade jag en arbetskamrat här som också är mammaledig. Vi tog en promenad till röntgen och hälsade på. På kvällen kom brorsan förbi med Helga då Lovisa skulle iväg på ett möte.. I onsdags åkte jag o V till Säter och åt lunch med Alexandra och Emil och i fredags var vi till Marit o ines i svärdsjö. :) i lördags åkte vi till Säter igen o då var pappa Niclas med och i söndags tog vi en promenad ner på stan med Henrik o Ellen o åt lunch där. Sedan gick vi hem o spelade tv-spel :) 

I morgon kommer två tjejer från föräldragruppen hit, Lisa o Martina, och deras bebisar oliver och emy. Annars är veckan helt oplanerad förutom på torsdag då jag och Lovisa ska ha syjunta :) hon ska lära mig sy bebisbyxor till att börja med. Har ju börjat lära mig sticka också.. Hur jag ska hinna med att sy o sticka återstår att se;)

Lite random bilder från de senaste dagarna.






Just det... Idag fick Vincent börja med smakportioner. Vi tjuvstartade 1 vecka före ;) han fick smaka potatismos och han verkade gilla det! Även om det inte ser ut så på bilderna kanske..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar