tisdag 17 januari 2012

Skruvparty

Godkväll mina vänner!

Ja, i söndags var det skruvparty här hemma. I lördags åkte jag, Niclas, mamma och pappa till Ikea Valbo. Vi köpte äntligen två vitrinskåp till vår tomma vägg i vardagsrummet. Skruvade hela söndagen tror jag. Såhär blev resultatet...


Vi har fortfarande en garderob att skruva ihop. Det blev en vit PAX-garderob med skjutdörrar. Får se när vi har orken att skruva ihop det..

Sitter här hemma med två av mina älsklingar; Iris & Zelda. Har precis gjort matlådor, lax i citronsås och couscous. :) Kom hem från stan för inte så längesedan. Åt på Banken (bar & brasserie) med MR-sektionen på jobbet och två försäljare från Philips! Supergott och trevligt (gratis är gott)!

Min rygg känns lite halvt förstörd efter att jag fått massage på jobbet idag. Vi har förmånen att få massage vissa dagar i månaden under arbetstid till ett självkostnadspris. Shit var hårdhänt hon var! Men det ska ju kännas. Ja, jag har haft en ganska bra dag på jobbet idag... massage och finmat... :D

Nej, nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen på jobbet. På kvällen blir det träning på Källkraften, hoppas jag får med mig Niclas också :))
Natti natt

2 kommentarer:

  1. Guh vilka fina vitrinskåp Sofia:)

    Hur går det med köksplanerna? vilka luckor ska ni välja? skönt med träning och massage! kramkram

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! Det står lite stilla just nu men vi vet vad vi ska ha.. det blir vita blanka luckor :) Hoppas det går bra för er med renoveringen! KRAM

    SvaraRadera