söndag 8 januari 2012

Söndagen den 8/1

Hej!
Kass jag är på att uppdatera här då...
Julen har passerat (på tok för fort) och vi är inne i 2012. Hade en mysig jul med min och Niclas familj... MEN... Jag hann inte baka pepparkakor i år!! Det är så tragiskt... Köpte deg och pepparkaksformar och allt. Får ta ut lite mer semesterdagar nästa jul tror jag så jag får vara lite mer ledig.

På nyår bjöd vi vännerna Jonas och Louise på mat hos oss och sedan gick vi vidare till Henrik och Ellen. Slapp ju jobba nyårsaftonsnatten så det var ju superskönt. Bytte pass med en på jobbet så jag jobbade natten till idag istället. Helt ok natt även om det var lite att göra hela tiden. Känner mig lite sliten idag men det kändes bättre efter att jag fått svärmors goda mat i magen.. mmm :)

Underbart med ledig dag imorrn! Undrar vad man då ska hitta på... Träffa Elin kanske?
Kramar

1 kommentar:

  1. njää inte så nervös längre. för varje dag jag går över ju mer less blir jag hihi:-D
    nog därför man är gravid så länge:-P

    hoppas att nått händer nuuuuuuuu:-D

    kram

    SvaraRadera