söndag 7 oktober 2012

Coco Bahia

Vi upptäckte igår att godaste läsken finns att köpa i Falun! Det kanske den gjort länge, vad vet jag :) Förut har vi bara kunnat köpa den i Hofors, på väg hem från Ikea. Jätteglada blev vi :)

Skönt med ledig helg med inte så många planer... Igår var vi på kalas hos Niclas äldsta bror som fyllde år i veckan. Efter kalaset tog vi en promme ner på stan och sedan hem. Vi hade ett jättevackert höstväder i Falun igår!

Söndagen (idag) kommer bestå av plugg, handling och tvättning. Kul dag :)

Fr.o.m. denna månad ska jag börja hjälpa till med en travare som står i ett stall här i Falun, hemma hos min chef. Var och fikade med tjejen som äger hästen i fredags som nyss fått barn och hon behöver all hjälp hon kan få. Så 1-2 ggr i veckan ska jag pyssla och rida på den pållen :) har varit och testridit henne några gånger. Fler ggr i veckan hinner jag inte tyvärr pga jobb och plugg..

Lite bilder från helgen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar