torsdag 18 oktober 2012

Spa-behandling

Vilken skön ledig dag jag haft. Först var jag på Grand Spa och Sport på lite massage och ansiktsbehandling. Fick ett presentkort på det i julklapp förra året av Niclas föräldrar som jag använde. Man skulle behöva göra nåt sånt där minst en gång i veckan...

Efter massagen åkte jag till stallet och red ut i skogen med Ingela som har sin häst i samma stall. Härlig dag trots trökväder :)

Nu jobbar jag bara två pass till (kväll i morgon och natt på lördag), sedan har jag semester till fredag nästa vecka. Har inga planer alls de dagarna jag är ledig men vi var mycket personal den veckan så jag tog ut några dagar. Blir väl att plugga då, hehe...

Dags att fixa lite kvällsmat... orkar inte laga något så det får bli gröt och fruktsallad. Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar