onsdag 31 oktober 2012

Onsdag

Goddagens!

Här sitter jag och räknar ner timmarna till nattpasset som börjar 20,45. Efter det är det HELG :) Å det kommer bli en grym sådan. På fredag ska jag och Niclas ut och äta med Erica och Tomi och sedan blir det nya Bond-filmen på bio. På lördag har Niclas och Henrik (som jag jobbar med) dragit ihop en liten Halloween-förfest så det kommer bli riktigt skoj.. Jag ska vara den där Exorcisten-tjejen och Niclas Alan i "Hangover" :)

Var ute på en långpromenad idag. Gick hemifrån oss till posten på Ingarvet och hem. Det var tänkt att jag skulle hämta ut mitt nya körkort där men dom hade ju såklart stängt mellan 10 och 15... Så dit gick jag helt i onödan :) Men skönt att komma ut lite iaf. Får åka och hämta det imorgon när vinterdäcken är på, för i måndags blev det ju vinter här uppe i Dalarna.

Här kommer en fin bild på våran Iris Badou :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar