söndag 14 april 2013

Söndag

Slutade jobbet kl 21, var sedan och handlade på Maxi och nu ligger jag i sängen och är helt slut. Det var som tur var ett lugnt pass på röntgen idag men jag blir alltid sjukt trött vid den här tiden nuförtiden och vaknar mellan 6 och 8 varje morgon, helt pigg. Iofs bra när jag jobbar dagtid men nu börjar en period med nattpass och då vill jag ha sovit ut på morgonen, och gå upp tidigast kl 10... Svammel svammel...

Jaja, igår var vi hos bror och Lovisa på middag. Som vanligt jättegott och jättetrevligt! De gör alltid så god mat... Vi fick hemmagjorda ajvar relish-biffar med morötter i tillsammans med farfalle blandat med pesto och Philadelphiaost. Till det stekt paprika och champinjoner och mozzarella.

Undrar vad jag ska göra i morgon då Niclas är i skolan och pluggar. Hoppas på fint väder så jag kan gå ut och gå eller något :)

Bara 10 dagar kvar till ultraljudet nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar