torsdag 4 april 2013

Trött tjej

Tänkte faktiskt gå och lägga mig nu, är helt slut. Mycket på jobbet idag och i morgon blir det kanske ännu mer då det bara är jag och en till på CTn på förmiddagen. Inga trauman eller svårstuckna patienter då tack. Slutar tidigt i morgon, kl 14,20 och det är visserligen skönt :) sen hoppas jag på att vi får träffa Erica med familj på em/kvällen.

Förresten, den 24 april ska vi på rutin-ultraljud. Känns som en evighet dit men veckorna går ju fort ändå... Just nu är jag i vecka 18 om man räknar från senaste mensens första dag men i vecka 16 (17 på lör) om man går efter ultraljudet jag gjorde i vecka 8, vilket spec. mödravården gått efter. Ska bli såå spännande att se bebis och om datumet kommer ändras igen.
Bild från i tisdags:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar