tisdag 27 augusti 2013

Då var jag där igen...

Vaken och kan inte sova. :( Vilket innebär att jag kommer vara trött i morgon.. Ska nog åka till mina föräldrar då eftersom de är lediga och försöka sitta ute i solen om det inte är för varmt. 

Såhär ser mina fossingar ut på kvällarna... Då är det rätt skönt att lägga upp dem i högläge!



Som jag nämnde tidigare i något inlägg är jag med i en studie om fostrets rörelser i en fullgången graviditet. Så igår hade jag en barnmorska här på besök som gjorde en inspelning där jag förklarade bebisens rörelser. Jag låg på vänster sida och skulle samtidigt beskriva när jag kände en rörelse och vad det var för typ av rörelser jag kände (svaga, hårda, tryckande etc). Hon tog tid och när jag hade känt 10 rörelser avbröt hon. Vår lille bebis var ganska vild så efter 9 min hade han rört sig vid 10 olika tillfällen ;) På onsdag kommer hon förbi igen och då är det en annan typ av observation som ska göras.

Nej vet ni vad, nu tror jag att jag går upp och glor på tv... Kanske tar mig en nattmacka också.

Glöm inte att gissa på vilket datum du tror att bebisen kommer samt vikt och längd och gärna tidpunkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar