söndag 25 maj 2014

Mors dag

Idag firar jag min första mors dag tillsammans med min lilla familj:) har premiärgrillat på vår nya elgrill. Typ första gången jag grillar på "riktigt". Det blev kyckling- och grönsaksspett med american barbecuesås. Annars har vi varit och röstat o sen ute på långpromenad runt Kålgårn. Sen åkte vi till Niclas föräldrar på lite fika. 

Igår blev vi bjudna på grillat hos Henrik och Ellen. Sen gick vi på bio o såg nya x-men som var mkt bättre än vad jag trodde den skulle vara. Satt på helspänn hela filmen :) Vincent var i skuggarvet o vi hämtade honom när filmen var slut. 

Dags att sova nu. Imorrn är det äntligen dags för BVC. :) Ska bli spännande att se va han väger nu o hur lång han är.. Vi har inte varit där sen mars. Imorrn får vi även veta om lägenheten blir såld o om det blir budgivning eller om den får ligga ute till försäljning ett tag till.

Om två veckor börjar jag jobba igen... 😐 tiden går så fort!

Kram på er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar