torsdag 8 maj 2014

Sorg

Igår ringde min chef och gav mig ett oerhört tråkigt besked. Ännu en arbetskamrat gick hastigt bort igår, 37 år gammal. En uppskattad arbetskamrat som jag jobbat mkt med och som lämnar sambo och två barn på 4 och 1,5 år efter sig. Det är så tragiskt!! Jag blev så illa berörd igår, kunde inte äta och sov dåligt i natt.. Har en massa bebiskläder och leksaker här hemma som vi fick av henne i somras och som påminner om henne hela tiden. :( 
Hon är den tredje på mitt jobb som går bort inom ett halvår och alldeles för tidigt, hur sjukt är inte de? :( 

❤️

Jag och Vincent gick till jobbet idag då det var minnesstund. De hade satt upp ett kort på A-K, tänt ljus och så hade de ordnat en minnesbok som man fick skriva i. kände att det skulle kännas bättre att vara med dem istället för att sitta hemma själv med V. Var tveksam i början om jag skulle ta med Vincent ifall folk skulle tycka det var opassande om han "stal" uppmärksamheten så att säga men fick höra efteråt att det var mkt uppskattat, att Vincent fick dem på andra tankar en liten stund. Det var en lättnad för mig med att få prata med dem.

Livet är så orättvist. Måste bli bättre på att ta vara på dagarna och leva i nuet ❤️

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar