söndag 9 mars 2014

Privat blogg

Nu är bloggen privat. Hoppas ni kan komma in på bloggen nu! Ja, ser ni detta gör ni väl det :) Har bestämt mig för att hålla den låst tills vidare...

Skönt att solen kom fram till sist. Vi har varit ute så mkt vi kunnat nu i helgen. Idag gick vi fram och tillbaka till maxi och handlade lite med Ellen och Henrik. Jag mår mkt bättre nu och tar inte så mkt smärtstillande längre, känns så bra. Tycker det är svårt att klä Vincent nu när det är lite varmare samtidigt som det blåser...

Har kört igång med Viktväktarna nu som jag tänkte köra med under våren. Eftersom jag inte kan träna just nu lär jag hålla koll på kalorierna och Viktväktarna funkar bra för mig. Så länge jag är noggrann och fyller i checklistan vill säga :) 

Annars då.. Jo, imorgon flyttar vi till mina föräldrar där vi ska bo under några dagar medan fönstrena byts ut här hemma. Katterna får även följa med så de får komma ut och springa lite. 

I morgon ska vi träffa en kurator och gå igenom allt som har hänt i samband med vincents födelse, förlossning, tiden efter den och det som varit nu på senare tid. Fick träffa kuratorn innan operationen och hon verkade gullig. Känner egentligen inget större behov att prata med någon utomstående men det kanske kan vara bra, vad vet jag...Alltså, självklart har det varit jobbigt med allt som varit men jag tänker att det finns jobbigare saker man kan vara med om här i livet.. Men min läkare tyckte det kunde vara bra att prata med henne iaf och hon kunde hjälpa mig att ansöka om ersättning från patientskadeförsäkringen. Min läkare har verkligen varit hur bra som helst även fast det blev som det blev. Hoppas verkligen det har läkt bra denna gång. Vet inte om jag skrev det förut men jag har iaf blivit beviljad kejsarsnitt vid nästa barn. 

Lär försöka sova nu. Kram på er vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar