onsdag 26 mars 2014

Sköna dagar

Idag har vi varit ute på promenad i 1,5 timme. Först till lasarettet för läkarkontroll för mig och sedan runt Kålgårn. Stannade till på mammas jobb och visade upp Vinnie.. Han charmar alla som vanligt, hihi.

Igår träffade jag min kusin som jag inte träffat på väldigt länge! Hon fick barn 18 dec förra året och jag är så glad att allt har gått så bra för henne. Hon hade leukemi när hon var liten och fick starka cellgifter och några år senare fick hon svår anorexia. Båda dessa sjukdomar gjorde att hon var nära att dö men hon repade sig. Läkarna sa att hon inte kunde få barn efter detta, men hon vann över det också. Nu har hon en fin son på 3 månader. Synd att hon bor i Göteborg i vanliga fall, annars hade jag haft ännu en mammaledig att umgås med på dagarna.

Önskar så att vi hade en större frys så jag kunde laga massor med purémat till Vincent och frysa in. Testar att ge honom lite allt möjligt just nu men han är mycket skeptisk... Det enda som jag ser att han gillar är apelsin, katrinplommonpuré och gröt. Allt annat ryser han åt och får kväljningar. :(

Snart slutar Niclas jobba så jag ska börja med maten nu. Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar