onsdag 19 mars 2014

Smärtfri mamma + BVC-besök för lilleman

Har inte tagit något smärtstillande på ca en vecka nu. Känns så bra! Har knaprat piller (diklofenak till stor del) sedan den 27 sep förra året så nu får levern äntligen vila ;) Nästa vecka får jag reda på om allt läkt bra efter op... Är dock tveksam för det känns inte 100, fast det kanske det aldrig kommer göra även om det ser bra ut.. Hoppas det är sista gången jag ligger med bena i vädret på ett bra tag efter det.

Häromdagen fick jag på mig ett par skor som jag inte kunnat ha under hela hösten pga svullna fötter och en tå som vägrat läka. Känns liite för små ännu men snart så.. Kanske ska införskaffa ett par nya vårskor när fötterna börjar må bra igen?

Idag kom det massor med snö så jag o Vincent fick ta bilen till BVC. Han var så duktig o lugn. Satt o tittade o log hela tiden. Fick en spruta i vardera lår o han skrek till lite, sen var allt bra igen. 8895 gram och 72,5 cm var siffrorna idag:) det gjordes även en läkarundersökning o allt såg bra ut. Han verkar inte blivit påverkad än av sprutorna iaf, lite smågnällig bara o så tror jag han är lite öm kring områdena där han blev stucken.

Dags att sova! I morgon ska jag baka frallor om vädret är lika kasst som idag. Annars blir det en långpromenad. Puss o godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar